środa, 23 kwietnia 2014

znaczki


Czy myśleliście kiedyś by użyć prawdziwe znaczki w swoich pracach? Bo ja, jak widzę jakie piękne znaczki robią to bardzo często mam na nie pomysły na ich wykorzystanie:)
Dlatego dziś zaproponowałam na diabelskim młynie wyzwanie tematyczne o znaczkach.
Ale żeby ułatwić każdemu zadanie, znaczki mogą być stemplowane, rysowane lub z papieru  scrapowego :)
Mam nadzieje, że poczujecie się zainspirowani po obejrzeniu prac DT.

Ja zrobiłam LO. Użyłam w nim pocztówkę ze zdjęciem Cristo oraz znaczek z koperty :)
Pocztówkę dostaliśmy od przyjaciół którzy nie mogli być obecni na chrzcie bo byli na wakacjach, zrobili nam mila niespodziankę przysyłając te kartkę. Robiąc LO upamiętniłam na dobre to wspomnienie , pod zdjęciem też schowałam życzenia jakie napisali , tak wiec kartka dostała nowe wcielenie :)





Szkoda że nie mogliście zobaczyć miny Cristo jak zobaczył scrapa wiszącego na mojej girlandzie scrapowej :) Od razu paluszkiem wskazał go i musiał obmacać. Z uśmiechem od ucha do ucha wpatrywał się sam w siebie. Moje dzieci uwielbiają oglądać wiszące scrapy, które co jakiś czas zmieniam, zresztą sama lubię patrzeć na te wspominania:)

 na koniec mam do pokazania zaległą pracę na wyzwanie kolorystyczneTulipanki
które trwa do 29 kwietnia.


Długo mnie nie było, a dziś od razu 2 posty poszły hehe szkoda że nie udaje mi się częściej pisać,
no ale dom i dzieci ważniejsze :)
dziś u nas letnia pogoda więc znikam na plaże :)

pozdrawiam 

Noami



9 komentarzy:

  1. Rany,....ale Ci dobrze..na plażę??? Karteczki fantastyczne!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :* na plaze mam az 9 km wiec na upartego na piechote sie mozna przejsc:)
      ale dzis sie nie udalo, dziecko mi zasnelo male a drugie zabralam za to na zakupy i kupilam jej buty letnie, bo naprawde cieplutko sie robi :)

      Usuń
  2. Ach podziwiam i podziwiam, pieknie, a wykonania LO zazdroszcze sama nie mam jakos odwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hrabia Cristo pięknie rośnie :)

    Ja uwielbiam wykorzystywać ładne znaczki, zawsze staram się odkleić je z koperty, jeśli tylko mi się podobają.

    Stęskiłam się za twoimi pracami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach podziwiam i podziwiam, pieknie, a wykonania LO zazdroszcze sama nie mam jakos odwagi เกมส์สล็อต

    OdpowiedzUsuń
  5. Aw very cute! - love the fairy lights and scruffy

    OdpowiedzUsuń
  6. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog
    ភ្នាល់បាល់​ អនឡាញ​​ Online Football Betting

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię