środa, 2 kwietnia 2014

wyzwanie ze stemplem

Ja ostatnio nic tylko co środę wpadam na bloga, jak lecą wyzwania na Diabelskim Młynie;)mimo że mam też i nie wyznaniowe rzeczy do pokazania, ale na nie kiedyś przyjdzie czas;) pogoda teraz taka ładna że mało co się w domu siedzi:)
Dziś w DM mamy wyzwani sponsorowane przez sklep Szmek.pl
Wyzwanie fajnie, mamy użyć stempla i ma być częścią tła i ma być widoczny.

ja użyłam mój ulubiony stempel który użyłam na całej bazie. 

i tak oto powstała bardzo szybka wiosenna karteczka:)

Jak Wam się podoba?

Mam nadzieje że licznie dołączycie do wyzwania.
Tymczasem uciekam usypiać dzieci:)

Dziękuje za odwiedziny i jak Wam czas pozwoli za pozostawione słowo:)

ściskam mocno

Noami

2 komentarze:

  1. śliczna karteczka! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka prześliczna :) i czuję się zainspirowana . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię