czwartek, 6 lutego 2014

wiosenna paleta

Witam z poranną kawą. Powinnam się tutaj wczoraj pokazać, ale jak to w każą środę bywa nie jest mi łatwo, gdyż nie wiem czy  Wam pisałam ale dzieci w Holandii w śr i pt kończą szkołę o 12.15. Tak więc po szkole pieczemy naleśniki i przeważnie mamy koleżankę lub kolegę z klasy i bawimy się :)
A że wczoraj było u nas bardzo słonecznie wyszliśmy na plac zabaw. Po całym dniu zabawy moje dzieci i tak nie chciały zasnąć wieczorem:P a ja zamiast tu pisać wybrałam się z parasolem na spacer w deszczu z przyjaciółką:)

Duże dziecko już w szkole, małe śpi to mogę kontynuować posta ;)
A będzie w nim kolejne LO, zrobione wg palety kolorystycznej wybranej przez Anniko






scrap jest iście wiosenny, nie tylko przez kolory ale też i zdjęcie z zajączkiem i pisankami :) Bardzo się ciesze, że ta fotografia w końcu została oscrapowana, czekała prawie 8 lat! Pobawiłam się przy nim ecolinami i gesso i farbkami. Zrobiłam też sama maskę, ale o tym Wam napisze w następnym poście;)
 
Zajrzyjcie koniecznie do Diabelskiego Młyna i zobaczcie inne inspiracje do poniższej palety :)
 
 
dziękuje za każde pozostawiane słowo i życzę Wam miłego dnia!!!!

Noami





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię