środa, 12 września 2012

prosty albumik

I to bardzo prosty. Zainspirowało mnie do zrobienia jego wyzwanie Craftypantek, na które serdecznie zapraszam. Tematem jego jest szycie. Możecie użyć wszystko co z szyciem Wam się kojarzy. Mnie najprościej kojarzy się z tkanina i szyciem po prostu szyciem :)
Efekt - mega kolorowy album uszyty z poszewki, kołderki.


na okładce znalazła się też mała "poduszeczka" 



środek wypełniły kolorowe kartkami papieru, które wkrótce zostaną obklejone zdjęciami



Moja praca to pikuś przy tym co wymyśliły dziewczyny:) koniecznie zajrzyjcie na bloga craftypantek  :)


5 komentarzy:

  1. Piękny i bardzo pomysłowy. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest on wcale taki prosty z mojego punktu widzenia. Trochę pracy Cię kosztował jak i inne rękoziełka , które przejrzałam właśnie , bo dawno mnie nie było i teraz nadrabiam zaległosci w czytaniu i oglądaniu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to prawda trochę mnie kosztował energii szczególnie przy migrenie ;) dziękuję za docenienie jej:*

      Usuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię