poniedziałek, 2 lipca 2012

Album I na zakończenie roku szkolnego


W Polsce dzieci już maja wakacje, moje dziecię ma zakończenie roku dopiero w piątek, na który też szykuje album dla nauczycielki, ale dziś chce Wam pokazać album dla wychowawcy klasy IIIc ze Zduńskiej Woli. Niestety nie udało mi się nakręcić filmu jak ten album działa mam nadzieje, że ze zdjęć uda Wam się coś zobaczyć, jest w nim dużo schowków, tagów kieszonek i masa zdjęć:)
Oto kilka foteczek. Okładka powstała szybko dzięki papierom The Scrap Cake które same w sobie są już bogate

 użyłam też świeżo zrobionych kwiatuszków

 Każda strona zawiera po kilka zdjęć, które czasem są sprytnie ukryte. Prawie pod każdym zdjęciem znajdują się tagi


duża kieszonka na list dla nauczyciela
 

ha! a tutaj też coś schowane, rozwiążmy wstążeczkę :)

tadam, kolejne foteczki z tagami pod zdjęciami

a co kryje ta strona??
 
po otwarciu jej należy pociągnąć za wstążeczki i wysuną się kolejne foteczki :)


 A to moja ulubiona strona z małym żarcikiem :) Inside joke :P

chłopaki sobie narysowali na tablicy rogi i zdjęcia wyszły przezabawne :) 



Z lenistwa nie wkleję wszystkich zdjęć, ale wsadziłam je na youtube, więc możecie obejrzeć całość po kolei jak lecą strony, bo szczerze mówiąc zakręciłam się już podczas zmniejszania zdjęć,  jak lecą stronice w kolejności ;)
Usiądźcie wiec wygodnie i obejrzyjcie 5 min streszczenie :) 


Na początek przydałaby się instrukcja obsługi do niego ;) ale mam nadzieje ze ciało pedagogiczne sobie poradziło :)


We wtorek zapraszam do obejrzenia II albumu, bo jak zauważyliście klasa ta miała 2 nauczycieli, wiec jutro będzie dla Pani :)

Tymczasem znikam do tworzenia kolejnego albumu :)
miłego dnia!

pozdrawiam 
Naomi


8 komentarzy:

  1. Ale wspaniała pamiątka będzie dla pań! Gratuluję pomysłu i perfekcyjnego wykonania! Brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :* Nuta ten powyżej jest dla Pana a jutro będzie dla Pani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski ten albumik, a jaki "napakowany" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooohhhh. Wat is die gaaf geworden .en wat heb je dat snel gedaan .
    Maar dat moest wel
    Ga je hem morgen geven????denk dat de juf er heel blij mee is

    Groetjes Marcella

    OdpowiedzUsuń
  5. hoi Marcela dit is album voor mester in Polen
    ik ben nog bezig met de album voor Sarah Juf :)
    die moet klaar voor vrijdag zijn:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, Aniu! Albumiki świetne ... jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię