wtorek, 6 marca 2012

z wizerunkiem kobiety

Niedługo Dzień Kobiet więc już pojawiają sie wyzwania z tym dniem związane, i tak tez jest na SP gdzie KasiaG proponuje zrobienie karteczki bez kwiatka ale z 3 przynajmniej listkami :) Łatwe ?? Mam nadzieje ze zalejecie nas pięknymi pracami i ze będę miała co dokładać do albumów ;) jak zawsze z reszta :D



I jak Wam się podoba karteczka? Chciałybyście taka dostać na dzień Kobiet? Jeśli tak to podpisujcie się pod postem :) wylosujemy jedna osobę ze Sara do której karteczka poleci:)
pozdrawiam serdecznie

Noami :*

8 komentarzy:

  1. Za te cudeńka jakie robisz zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że chciałabym dostać....śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, każda kobietka by chciała dostać taką karteczkę, nawet JA:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę:)świetny szejbi:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite jest to zdjęcie, bardzo mi się podoba więc ja też chcę:}

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jaka sliczna, i musialam doczytac ze mozna ja wygrac bo nie wierzylam w taka mozliwosc

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię