środa, 26 stycznia 2011

ATC#49 i sercowa kartka

Witam wieczorową porą. Dziś miałam bardzo słoneczny i craftowy dzionek. Moje motto dnia na dziś to „ kto wcześnie rano wstaje temu Bozia wenę daje”  hehe tak , dziś jej miałam pod dostatkiem. Zrobiłam do przodku prac na kilka wyzwań, ale dziś pokażę tylko dwie.

Najpierw zacznę od wyzwania w Hopmarcie, które było wg mapki. Och super mi się z nią pracowało , w sumie kartka powstała bardzo szybko, dobór papierów padł na kolekcje C&K, którą uwielbiam.
A oto co powstało .


Na Scrapujących Polkach jak wiecie dalej różowo, Arte Banale poprowadziła wyzwanie z ATC na temat : różowa wstążka – symbol walki z nowotworem piersi. Piękny temat , prawda. Ja go zinterpretowałam dość prosto ;)


Jutro jadę na targi do Rotterdamu, już, się nie mogę ich doczekać, walizkę sobie naszykowałam, żeby nie musieć tych przydasi dźwigać. Oczywiście jedne papierki będą dla Was moi kochani obserwatorzy. I w piąteczek losowanko candy. Ja sama już nie mogę się doczekać tego dnia by ogłosić dobre nowinki.

Pozdrawiam Was serdecznie

Noami

17 komentarzy:

  1. ATeCiak bardzo pomysłowy! A kartka "zabiła" mnie kolorami! Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest przepiękna!
    I aż zazdroszczę tego pomysłu z dekoltem, jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace a wyjazdu zazdroszczę bardzo.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna kartka z sercem, taka kolorowa i do tego te przeszycia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł ATC-iaczka świetny, a targi scrapowe to musi być niezła pokusa...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne prace jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super prace..i zadroszcze ze mozesz pojechac sobie na zakupki..napewno wiele cudownych rzeczy przywieziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna piersiowa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka rewelacyjna, a ATC super! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu i kartka... I ATC cudne!!!!! No i powodzenia na zakupach życzę:*:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze takich targów :)
    A kartka świetna

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka :D. Fajny pomysł na ATC. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. serduchowa kartka podob mi sie ogromnie:)
    fajny pomysl na ATC
    nooo i GRATULUJĘ SZCZĘŚCIARO:D:* - wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  14. no to miłego czasu ci życzę:0)
    a karteczki super!:)
    faktycznie fajne te pepiery na pierwszej karteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super wybrałaś papiery. zawsze to inna i bardzo ciekawa propozycja
    Dziękujemy za udział w naszej zabawie i zapraszamy do odwiedzania bloga i sklepu Hopmart
    iwona

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię