środa, 1 grudnia 2010

kalendarz adwentowy

W tym roku zdecydowałam sie na zrobienie kalendarza adwentowego. Moja córeczka coraz większa i chetnie ze mną się bawi, i bierze udział w różnych zajęciach plastycznych :)

Przy okazji na Portalu SP wyszło wyzwanie które było do wczoraj, wiec i to mnie bardoz zmobilizowało do pracy :) Tu możecie obejrzeć wszystkie kalendarze jakie zostały zgłoszone do wyzwania.

Swój kalendarz zrobiłam z 2 dużych tekturowych papierów, pomalowałam je na czerwono i całość pokryłam zlotym i przezroczystym z brokatem embossingiem. Kieszonki sa zrobione z torebeczek po herbatkach. W kazdej kieszonce jest tag z zadaniem na dany dzień. Raz bedziemy robić ozdoby na choinke a innym razem uczyć się kolęd i piosenek o Mikołaju :) Myśle że w ten sposób w miły sposób się zbliżymy do gwiazdki.

A oto całość wygląda tak :








Trochę mnie to pracy kosztowało ale jestem zadowolona z efektu końcowego :) Mam nadzieje że bedzie na kilka lat :)


pozdrawiam serdecznie i zapraszam jutro :)

Noami

7 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł :) I to wypełnienie takimi zadaniami, a nie czekoladą - świetne. Wykorzystanie torebek po herbacie pomysłowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten kalendarz :) bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam śnieżnie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię