czwartek, 8 marca 2012

ogrodnicze wyzwanie i wyniki

Idzie wiosna... dziś ją już lepiej za oknem widać, bo słońce zaświeciło, chodź wczoraj było tak zimni że czapkę założyłam hehe
W związku z lekkim powiewem wiosny na craftypantkach mamy dla was wiosenne przyjemne wyzwanie na stworzenie ogrodowej pracy, czyli altretujemy doniczki, robimy opakowania na nasiona, lub z tych opakowań coś innego, pomysłów zespół miał dużo , zerknijcie i sami się przekonajcie co można zrobić.

Ja przerobiłam taka ozdobę ogrodniczą, która miała witać mych gości w domu, ale kwiatek padł i stał taki zardzewiały stojak jak straszydło, już miałam to wyrzucić a tu wyzwanie się trafiło , które mnie zmobilizowało do przerobienia tego stracha na wróble jako ozdobę do domu i na moje kwiatuszki :)

tak wyglądała ozdoba przed przeróbką
 


po oszlifowaniu papierem ściernym i pomalowaniu zamieniała się w shabby ozdobę :)


jest wysoka na 47 cm więc nie łatwo mi było ja obłocić ;) a tu kilka szczegółów



zakochałam się w tych motylkach z koronki :)


I jak Wam się podoba metamorfoza?????

Na koniec moje miłe Panie chcę Wam życzyć dużych pięknych bukietów kwiatowych,
byście tak jak dziś czuły się każdego dnia wyjątkowe :)

kilka dni temu pisałam że wylosuje dziś osobę której wyśle tą karteczkę
i pan random wylosował

Barbare !!!:)

kochana poproszę adresik na maila:)

Miłego dnia

Noami

11 komentarzy:

  1. Metamorfoza wyszła Ci super. Taka klimaciarska. Będzie wspaniałą ozdobą domu. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z ozdobą poradziłaś sobie świetnie...
    Czy to na pewno do mnie przyleci kartka? bardzo się cieszę i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Wauw dat heb je weer gaaf gemaakt .groetjes marcella

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!! jaka metamorfoza!! cudnie wyszło:):)
    Pozdrawiam niebiesko i wiosennie:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no szok!!!1 Jakiez to piekne, a jakie cudowne zdjecia. Chyle czola!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, niesamowita metamorfoza :):) efekt fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje kobitki za tyle pozytywnych komentarzy :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię