środa, 14 marca 2012

fijne pasen

Tak,tak karteczki wielkanocne u mnie dalej na warsztacie i jak na razie nie kończą mi się pomysły wiec spodziewajcie się ich jeszcze dużo :) na razie pokazuje to co mam na laptopie, reszta dalej nie sfotografowana 



 
jak widzicie elementy 3D powtarzają się w tegorocznych kartkach i moje ulubione szydełkowe kwiatuszki i wstążeczki, ogólnie dla mnie kartki świąteczne zawsze muszą być pełne kolorów:)

Na koniec moi mili chciałabym Was zaprosić na wyzwanie w Diabelskim Młynie i to dość nietypowe jest nim DYKTANDO SCRAPOWE , czyli należy stworzyć kartkę wg wytycznych przepisu  Tulipanki. Powiem Wam że sama nie mogę doczekać się by zobaczyć prace Tulipanki, strasznie jestem ciekawa jak jej kartka wygląda i jak Wasze będą wyglądały :) jeśli macie ochotę na zabawę w to intrygujące dyktando to serdecznie zapraszam :) Poza tym wyzwanie jest sponsorowane przez Magiczną Kartkę

miłego wieczorku 

pozdrawiam 

Noami

5 komentarzy:

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię