środa, 27 lutego 2013

liftujemy Karmeleiro :)

Wygrzebałyśmy na Diabelskim Młynie karteczkę naszej koleżanki, która na pewno Wam się spodoba i myślę, że z chęcią podejdziecie do tego liftu, bo jest prosty ciekawy i na każdą okazje :)

najpierw przedstawię moją wersje, poniżej wybrałam papiery kwieciste z galerii papieru i UHK, w związku z tym że nie chciałam zakrywać tych pięknych wzorów dałam tylko mały owalny akcencik bez napisu , bo nie wiem komu ja jeszcze dam ;)



drugą karteczkę robiłam razem z 10 letnią siostrzenicą, sama zaproponowała kolory, kartka miała być dla dziadka z okazji urodzin, sama również skręciła różyczki i wszystko przykleiła. Uważam że spisała się na medal :)


  Wykorzystałyśmy też robionego przeze mnie kiedyś tam kwiatka ze stempelka, na którego znajdziecie kursik tutaj



a oto oryginał Karmelka 


Na Wasze prace czekamy do 12 marca
zapraszam serdecznie

życzę miłego dnia

Noami





3 komentarze:

  1. widać że talent rodzinny:) piękne karteczki, juz myślę jakby tu wielkanocnie ugrysc ten lifcik..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to jak ugrysc - z jajem ;) hihi

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię