sobota, 29 października 2011

album na 18 urodziny

Czy pamiętacie swoje 18 urodziny??? A może już niedługo je wyprawicie :) Nie ważne czy jesteście przed czy po, sama idea zrobienia sobie lub zamówienia takiego albumu jest interesująca, gdyż można w nim umieścić najpiękniejsze wspomnienia oraz życzenia.
Dziś 18 urodziny obchodzi Paulina , dla której zrobiłam ten album na specjalnie zamówienie cioci Agi.

Zobaczcie sami jak powstał efekt mej pracy:


 na okładce wykorzystałam formę waterfall w której ujawniają się z falą wodospadu życzenia :)















A dla chętnych zobaczenia więcej szczegółów zapraszam na filmik:



życzę miłego weekendu 
i dziękuję za pozostawienie ciepłego słówka
które ogrzewa ma dusze :*




7 komentarzy:

  1. Oj pamiętam moje osiemnaste urodziny...jeden z najsmutniejszych dni w moim życiu ale trudno czasem i tak wyglada życie...pocieszam sie że było to 12 lat temu;):)
    Album piękny i godny pozazdroszczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no fakt rożnie te 18 urodziny wyglądają, ale człowiek tak ich wyczekuje prawda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam:))
    Albumik jest fantastyczny. Pięknie się prezentuje:)

    Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. Serdecznie i ciepło pozdrawiam i posyłam uściski!

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  4. WAUW die is echt super mooi geworden je voorkant is ook heel gaaf gedaan .groetjes

    OdpowiedzUsuń
  5. bedankt Marcella:*wanneer we gaan bakje doen??

    Peninia ty zostawiasz zawsze po sobie iscie zlote slowa, nie masz za co dzienkowac ze co jakis czas wpadne do Ciebie i napisze ;) chcialabym bym za kazdym razem cos napisac ale sie tak nie da :( czas mam ograniczony na takie przyjemnosci;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja właśnie zbieram się od lipca żeby coś takiego sobie zrobić :) ale może jeszcze trochę i dam rade.
    Twój album ładnie wykonany, może coś zaczerpnę, hmm :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię