piątek, 24 czerwca 2011

scrap#108

Czy też się czujecie jak by wczoraj była niedziela?? ja przez to prawie zapomniałam o dzisiejszym wyzwaniu na Scrapujących Polkach;) ale zdążyłam coś zrobić i Was też bardzo zapraszam do wzięcia udziału w tej scrapowej zabawie. Musimy umieścić wiatraczki i koronkę, wstawić pogodne zdjęcie i gotowe :) Szczegóły są na portalu tutaj

A teraz świeże poranne foteczki


jest to bardzo medialny scrap, spryskany kilkoma mgiełkami szkoda że nie widać jak się mienią



po raz pierwszy użyłam też farby spękającej



Baza do tego scrapa powstała w Łodzi na zlocie:) parę miesięcy wstecz,  wszystkie tutaj użyte media są ze sklepu Karoli The scrap Cake. Przy jej cudownym stoliczku i wspaniałych przydasiach postanowiłam zrobić scrapa bez zdjęcia, w sumie wyszło tak ze powstała baza a wczoraj po 22 jak się obudziłam ze na dziś chciałam zrobić scrapa z wiatraczkami to sobie już tej bazy użyłam ;)

Życzę miłego dnia

Noami

2 komentarze:

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię