czwartek, 5 maja 2011

nowy image

Witam wieczornie :)

Jeszcze dzieci mi nie śpią więc wykorzystam chwile przed laptopem i pokaże Wam moje nowe pazurki i te co były przed nimi :) no i moja nowa fryzurke :) co niektórzy jżz mnie widzieli. W końcu zdecydowałam się na grzywke :) Troszke bylo mi ciezko na poczatku sie przyzwyczaic, czolo mnie swedzialo hihi i mnie teraz często ludzie nie poznają hehe dlatego z daleka musze krzyczeć że to ja hahaha


pokazałam jak wyglądają me pazurki i ja i teraz idę dzieci kłaść spać :)dobranoc moi mili :*

10 komentarzy:

  1. O wow!! nowy image i jakie masz wielkie oczęta, teraz to bardziej widać:)
    Pozdrawiam i wraz z nową fryzurą życzę jeszcze bardziej pozytywnego podejścia do życia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzurka bardzo korzystna, a pazurki wow majstersztyk...

    OdpowiedzUsuń
  3. Noami bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ,świetnie wyglądasz.
    Pazurki rewelacyjne .

    OdpowiedzUsuń
  5. pazury boskie masz :)
    i pięknie wyglądasz z grzywką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wyglądasz i masz piękne oczy. A paznokcie prezentują się cudnie. Nie przepadam za niebieskim ale ten odcien na paznokciach jest boski , aż sama zapragnęłam takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. pazury świetne! ja nie potrafiłabym nic w takich zrobić, moje najdłuższe miałam na ślubie - miały ze 3 mm i co ja się namęczyłam wtedy... a odkąd dzieciata jestem, to 1mm to max, dlatego zazdraszczam :-)
    a we fryzurce bardzo ci ładnie i twarzowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, milo mi Cie poznac (chociaz ja pamietam Cie z e-mamy ;) z sierpniatek)
    Co do Twojego wygladau to ja smialo moge napisac, ze grzywka Ci niesamowicie pasuje i prawda jest, ze wtedy oczy sa bardziej wyeksponowane :)
    Pieknie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię