czwartek, 11 listopada 2010

Moje upominki

Dziś będę się chwalić :)


Najpierw upominki od Orin. Cudowny ślimaczek przytulaczek dla Sary i piekne frywolitkowe kolczyki z naszyjnikiem w moim ulubionym kolorze. Wszystko starannie wykonane i po prostu piękne!!!





A te cudenka dostałam od Karmeleiro. Jak robiłam te fotki to zdałam sobie sprawę jak dużo mi rzeczy podarowala, ogromnie za nie dziękuje :*



Moja pierwsza otrzymana kartka świąteczna, ręcznie robiona i to dla mnie!!!



Notes

Przydasie :





Bardzo ale to bardzo dziękuje :*

pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych :*

Noami

6 komentarzy:

  1. przepiękny ślimaczek, sama takiego bym chciała i komplet z frywolitek boski!!

    ciesze się, że też mogłam zrobić Ci niespodzinkę. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dostałaś prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jakie cuda!!!!!!!! Piękności Aniu:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cuda!!!! szczególnie na widok ślimaczka padłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. slimaczka i te cudownie morskie frywolitki to bym ci ukradła bez wyrzutów sumienia :P :D
    piękne prezenty dostałaś. notesik superowy!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię