środa, 22 lutego 2012

lift rameczki

Dziś na Diabelskim Młynie Magda M wybrała dla Was piękna rameczkę Jaśminowasi. Interpretacje jej były przeróżne, koniecznie zajrzyjcie na bloga i sami zobaczcie co stworzył nasz DT. Moja interpretacja też jest luźna, przeważnie liftuje identycznie jak jest praca, lecz tym razem poszalałam ;) Fakt że zaczęłam od papieru w kwadraty ILS ale przysłoniłam je zdjęciami 4 wnucząt mego taty :) Dziś właśnie obchodzi urodziny, wiec ta rameczka to jego prezent:) 100 lat tato!!! Niech zdrowie Cie nie opuszcza i uśmiech z buzi nie schodzi:*


chciałam wstawić  kwadratowe zdjęcia ale nie mam takich małych stad mało co podobne do oryginału, który wygląda tak:


pozdrawiam Was serdecznie
i życzę miłego wieczoru

Noami

1 komentarz:

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię