poniedziałek, 9 sierpnia 2010

zaltretowane patyczki do lodów

Witam. Jak Wam minął weekend?  Bo u mnie było najpierw deszczowo, potem słonecznie, trochę spacerów, zabaw w domu w piratów i małe craftowanie.


Od jakiegoś czasu zbierałam patyczki od lodów. Codziennie zajadałam się nimi z moją córeczką. A wszystko to za przyczyną wyzwania Kamilci, która to kazała nam je zaltretować :)

Pomysłów miałam kilka, ale wszystkie się już powtórzyły lub je tutaj pokazywałam, więc chciałam coś innego stworzyć, i tak siedząc z małą na podłodze, liczyłyśmy patyczki, przekładałyśmy je, bawiłyśmy się i tak z tego układania powstał pomysł na szkatułkę:)




Liczy ona 38 patyczków które uzupełniałam podczas pracy nad nią, zajadając się lodami :)
Dno jest przezroczyste, przykleiłam szybkę plastikowa. A przykrywka nakładana ozdobiona qulligiem ( jak by mogło być inaczej;) Patyczki pocieniowałam cieniami distress vintage.


Ciekawa jestem czy ktoś jest jeszcze takim obżartuchem lodowym i co Wy wymyślicie z patyczków. Czekam na Wasze prace na portalu. Życzę udanego dnia

pozdrawiam
Noami

13 komentarzy:

  1. Świetna szkatułeczka, podoba mi się!
    Teraz już wiem co z moich patyczków zrobić ... obżartuchem lodowym byłam (zjedzenie litra lodów to dla mnie była czysta przyjemność) - koniec z lodami:( ... pozostały mi tylko patyczki, które ,,wygotowałam w mocnej esencji herbacianej - nabrały ładnego koloru.
    Miłego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śietnie poradziłaś sobie z tym wyzwaniem :) rewelacyjna interpretacja, prawi jak góralska chata ;)quling dodaje uroku. Ja jeszcze mojego startera nie otwarłam -wstyd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna szkatułka! robiłam kiedyś podobne, ale z prostych patyczków, ten kształt nadaje szkatułce niesamowity wygląd :) a quilling -mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow ale zes sie lodami objadla, normalnie prawie jak moj slubny :). Tylko ze ja jeszcze nie wpadlam na pomysl aby wyzbierac patyczki po nim. Super pudeleczko

    OdpowiedzUsuń
  5. ZANIEMÓWIŁAM!!! pomysł super! Noami, jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz się powtórzę. Niezwykła, niesamowita, nieziemska po prostu najlepsza :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeetje weer leuk waar haal je je ideen vandaan?
    Volgens mij heb jij ook aardig wat tijd hoor je maakt ook veel.
    Hoe was het castle feest?????

    groetjes marcella

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna szkatułka! Fantastyczny pomysł... Hmmm Czas zacząć jeść lody :D

    OdpowiedzUsuń
  9. są dwa wyjscia: albo mnie nauczysz tak quilonogwać,albo musze od Ciebie odkupić te szkatułkę,bo jest cudna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne bardzo mi si kolory podobaja

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku macie podniete z tego

    OdpowiedzUsuń
  12. tez takie potrafie zrobic. to zadna filozofia wystarcza patyczki i klej.

    OdpowiedzUsuń
  13. poco wy chcecie sie obrzerac lodami wystarczy pujsc do sklepu i poprosic a jesli nie poskutkuje to zajeb..

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię